همکاری مشترک LENOVO و RAZER برای رونمایی از کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ

در زمانی که غول تولید کننده ی سیستم های کامپیوتری یعنی لنوو  همکاری خود را در سال 2015 میلادی با شرکت Razr تولید کننده ی تجهیزات جانبی گیمینگ آغاز کردند آنها اقدام به فعالیت بر روی یک پروژه ی  سیستم کامپیوتری رو میزی مختص به گیمینگ نمودند و البته هیچ اطمینانی درباره ی نتیجه ی نهایی آن وجود نداشت. حال شاهد این همکاری مشترک بودیم که نتیجه ی آن رونمایی از دو محصول جدید بود : اولی یک سیستم کامپیوتری رو میزی مختص به گیمینگ و دیگری یک مانیتور خمیده ی مختص به گیمینگ

به گزارش “نمایندگی لنوو” این محصولات از بهترین تجهیزات سخت افزاری شرکت لنوو استفاده میکنند. کامپیوتر دسکتاپ یک نمونه از سیستم Ideacenter Y900 بوده که از المان های سخت افزار Razer نیز در آن استفاده شده است، مانند یک سیستم نور پردازی چند رنگی سفارشی با کیبورد های ایستاده.همکاری مشترک LENOVO و RAZER همه را به وجد خواهد آورد.

کارشناسان نمایندگی Lenovo اینگونه ابراز میکنند که در داخل این سیستم کاپیوتری، از یک پردازنده ی هفت هسته ای نسل ششم اینتل سری k استفاده شده که قابلیت آور کلاک را به صورت نرم افزاری داشته و پردازش های گرافیکی آن نیز بر عهده ی پردازنده ی گرافیکی جی فورس GTX970 شرکت Nvidia میباشد که البته به صورت ایده آل قدرتمند نیست ولی برای بسیاری از گیمیر ها  کافی است. در صورتی که قصد ارتقای تجهیزات سخت افزاری این کامپیوتر Lenovo را داشته باشید ( مانند ارتقای Ram یا اضافه کردن کارت گرافیکی دوم) به راحتی میتوانید از پانل کاری کیس برای اضافه کردن یا حذف سخت افزار های داخلی و آنهم بدون نیاز به ابزاری خاص استفاده کنید.

دلایل کند شدن لپ تاپ لنوو + پیشنهاد روش هایی برای بهبود سرعت
خواندن
lenovo-razer

ترکیب فوق العاده دو برند محبوب

این کامپیوتر رومیزی برند مشترک از بیشتر برند لنوو را به خود گرفته است تا برند Razer و از این رو Razer تلاش کرده است تا از تجهیزات سخت افزاری بیشتری برای دریافت سهم بیشتر از برند این محصول استفاده نماید.  نسخه ی RE از این سیستم کامپیوتری، شامل یک کیبورد Razer Chroma ( با یک سیستم نور پردازی بسیار مشابه) بوده که قیمت تکی آن بالغ بر 150 دلار میباشد و از یک ماوس Razer Mamba با قیمت 130 دلار نیز برخوردار میباشد.

دومین محصولی که با همکاری مشترک لنوو و ریزر رونمایی شد، یک مانیتور منحنی 17 اینچی مختص گیمینگ تحت عنوان Y27Gre بود  این مانیتور از یک رزولوشن فول اچی دی با تراکم پیکسلی 1920 در 1080 برخوردار بوده  و میتوان آنرا به عنوان اولین مانیتور تختی در نظر گرفت که برای سیستم های گیمینگ عرضه شده است.به گزراش کارشناسی “نمایندگی لنوو” نسبت باز سازی تصویر در این مانیتور برابر با 144 هرتز ( 144 هزار مرتبه در ثانیه) بوده و از فناوری G-Sync شرکت Nvidia نیز برخوردار میباشد به طوری که میتوان  خروجی کارت گرافیکی را بر اساس نسبت تازه سازی تصویر تنظیم کرد. نسخه ی Razer این مانیتور دارای سیستم نور پردازی مشابه با Chroma میباشد. نسخه ی استاندارد این مانیتور را میتوان با قیمت 50 دلار کمتر از نسخه ی Razer خریداری کرد.همکاری مشترک LENOVO و RAZER قطعا جذاب خواهد بود

بررسی بخش تعمیر لپ تاپ لنوو نشان میدهد قیمتی که برای این سیستم کامپیوتری در نظر گرفته شده است برابر با 2299 دلار بوده که از ماه ژوئن در ایالت متحده آمریکا راهی بازار شده و قیمت این صفحه نمایش Lenovo و razer نیز برابر با 599 دلار خواهد بود که در همان تاریخ روانه ی بازار میشود.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا