مقایسه مکبوک پرو 2016 و لنوو یوگا 910

مقایسه مکبوک پرو 2016 و لنوو یوگا 910

مقایسه مکبوک پرو 2016 و لنوو یوگا 910 موضوعی است که به آن میپردازیم.مک بوک پرو 2016 آخرین مدل لپ تاپ شرکت اپل میباشد. انتشار این محصول از ماه ها قبل پیش بینی شده  بود چرا که مدت های زیادی بود که اپل لپ تاپ جدیدی روانه ی بازار نکرده بود. با انتشار این محصول، واکنش های متعددی از سوی بازار متوجه آن شد. افراد زیادی به این محصول علاقه مند شدند و در نهایت  این محصول را جایگزین لپ تاپ های کهنه ی خود نمودند. البته هیچ شخصی به صورت 100 درصد از چیزی که مک  بوک ارائه میدهد خوشحال نیست. در اصل،  این محصول جدید با برند های مختلفی نظیر محصولات ترکیبی لنوو مقایسه شده است. یکی از بهترین مدل هایی که رقابت خوبی با این دستگاه داشته است، لنوو یوگا 910 بوده که در اینجا نگاهی  سریع به مقایسه ی بین آنها میپردازیم.

به گزارش نمایندگی لنوو در ایران مک بوک پرو ظاهری بسیار شکیل با نوار لمسی جدید دارد. این نوار لمسی قابلیت های متعددی را بسته به کاری که انجام میدهید در اختیار شما قرار میدهد.  این محصول با ارزش ترین دارائی 2016 اپل بوده که با بهبودی های قابل توجهی همراه بوده است. با توجه به اینکه مک بوک رو یک محصول اپلی میباشد، بسیار خاص و گران قیمت خواهد بود. این لپ تاپ با قیمت اولیه ی 1499 دلار آغاز  میشود که مدل های اولیه ی آن فاقد تاچ لمسی و نوار لمسی میباشند.مقایسه لنوو با مک بوک یکی از راهکارهای انتخاب صحیح میباشد.

بهترین نمایندگی لنوو در ایران
خواندن

انتخاب مک بوک؟

در اصل سه مدل مک بوک رو 2016 وجود دارد. دو مورد از آنها 13 اینچی بوده و یک مورد 15 اینچ میباشد. یکی از مدل های 13 اینچی فاقد نوار لمسی میباشد. مدل 13 اینچی که دارای نوار لمسی میباشد،هزینه ی 1499 دلار را به همراه خواهد داشت که با یک پردازنده ی 5 هسته ای 2 گیگاهرتزی ارائه شده است. 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت حافظه ی اصلی و پردازنده ی گرافیکی 540 اینتل برای آن در نظر گرفته شده است. در وب سایت اپل عنوان شده که سه پورت thunderbolt برای این محصول در نظر گرفته شده است.

بررسی های نمایندگی ارتقا لپ تاپ لنوو نشان میدهد مدل دارای نوار لمسی 13 اینچی،قیمت 1799 دلاری داشته و دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده که مدل 512 گیگابایتی آن 1999 دلار هزینه دارد. این مدل دارای یک پردازنده ی 5 هسته ای با فرکانس 2.9 گیگاهرتز بوده که تا سقف 3.3 گیگاهرتز یتوان آنرا ارتقا داد و پردازنده ی گرافیکی 550 اینتل نیز برای آن در نظر گرفته شده است. 8 گیگابایت حافظه ی اصلی نیز در آن وجود دارد.

لنوو یا مک بوک

کارشناسان نمایندگی تعمیرات مک بوک اپل معتقدند در صورتی که مدل بزرگتری از مک بوک پرو 2016 را نیاز دارید، میتوانید مدل 15 اینچی را بر گزینید. این مدل دارای یک نوار لمسی و تاچ آی دی بوده و با قیمت 2399 دلار برای مدل256 گیگابایتی و 2799 دلار برای مدل 512 گیگابایتی آغا میشود. مدل  ارزا نتر دارای پردازنده ی هفت هسته ای اینتل  و 16 گیگابایت حافظه ی اصلی بوده و دارای 4 پورت thunderbolt میباشد.

تعمیر لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 | مشخصات فنی و ایرادات متداول
خواندن

لنوو یوگا 910

این محصول اصلی لنوو با قیمت اولیه ی 1200 دلار شروع میشود. یک دستگاه تمام فلزی 13.9 اینچی که ظاهری شکیل دارد. این لپ تاپ با یک پردازنده ی هفت هسته ای با فرکانس 2.7 گیگاهرتز ارائه شده است. این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و  پورت های مورد نیاز شما را نیز در اختیار دارد.

این لپ تاپ لنوو یکی از بهترین دستگاه های ترکیبی در بازار بوده که بسیار قابل حمل بوده و استفاده از آن آسان استمقایسه مکبوک پرو 2016 و لنوو یوگا 910 به شما در این رابطه کمک میکند.

مقایسه ی دو محصول

کارشناسان نمایندگی Lenovo معتقدند البته در صورتی که  از طرفداران سیستم عامل مک هستید، انتظار میرود که  آخرین نسخه از مک بوک پرو را نیز بپسندید.  لپ تاپ های اپل  گران تر از بسیاری از رقبای خود میباشد ولی با این حال بهترین دستگاه  با سیستم عامل مک میباشد. البته در صورتی که در خصوص سیستم عامل انعطاف داشته باشید، میتوانید با هزینه ی کمتری مدل های بهتری را خریداری نمایید. پس بهتر است در صورتی که این تصمیم را در سر دارید، لنوو یوگا 910 را در ذهن داشته باشید. این محصول نه تنها یک محصول ترکیبی میباشد بلکه سریع و قدرتمند نیز هست. 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا