تبلت لنوو s8

تبلت لنوو Tab S8

بررسی تبلت لنوو TAB S8

Lenovo در سال 1984 در پکن تاسیس شد و Lenovo در سال 2005 به کسب و کار شخصی PC IBM تبدیل شد و برای اولین بار در سال 2013 به عنوان سازنده رایانه های شخصی در جهان تبدیل شد. در سال 2011 وارد بازار تبلت Android و Windows شد و در سال 2012 فروش گوشی های هوشمند آندرویدی را آغاز کرد. این شرکت همچنین یک برند با نام تجاری آنلاین را برای گوشی های هوشمند به نام Zuk در چین راه اندازی کرده است.

تبلت لنوو Tab S8 در سپتامبر 2014 عرضه شد. این تبلت دارای صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح 1200 پیکسل تا 1920 پیکسل است.

تبلت لنوو s8

بررسی مشخصات


بررسی های مرکز تعمیر تبلت لنوو معتقدند تبلت S8 توسط پردازنده چهار هسته ای 1.86 گیگاهرتزی و با 2 گیگابایت RAM عرضه می شود. تبلت لنوو Tab S8  دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق یک کارت microSD تا 64 گیگابایت افزایش یابد. واما باید به کسانی که درمورد  دوربین ها نگران هستند گفت که، لنوو Tab S8 یک دوربین اولیه 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلو 1.6 مگاپیکسلی برای خود دارد.

Tab Lenovo S8 دارای سیستم عامل اندروید 4.4 است و با یک باتری غیر قابل جابجایی 4290mAh طراحی شده است.ابعاد آن به صورت 209.80 x 123.80 x 7.90 (ارتفاع x عرض x ضخامت) می باشد و وزن تبلت لنوو Tab S8  حدود 299.00 گرم است.

امکانات اتصال و شبکه


تبلت لنوو Tab S8 یک تبلت تک سیم کارت (GSM) است که Micro-SIM را می پذیرد. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi، GPS، بلوتوث، 3G و 4G (با پشتیبانی از Band 40 استفاده شده توسط برخی از شبکه های LTE). سنسورهایی شامل سنسور مجاورت، شتاب سنج و سنسور نور محیط را دارا می باشند.
تبلت لنوو Tab S8 با کیفیتی بالاتر از Tab A است. جزء اولین دستگاه های موجود در بازار است که در برابر مدل های ثابت مانند Samsung Galaxy Tab S رقابت می کند.

تعمیر وب کم لپ تاپ لنوو + ایرادات متداول، علت بروز مشکلات، و رفع ایراد
خواندن

تبلت لنوو Tab S8 با پوششی پلاستیکی در قاب خود رنگبندی های متنوعی از جمله زرد،آبی،سفید را به ارمغان می آورد.البته تبلت لنوو Tab S8 از نظر استحکام کمی ضعیف به نظر می رسد تا جایی که فشار از پشت به سرعت بر روی صفحه نمایش دیده می شود، و پوشش می تواند تا حدودی پیچ خورده شود و  سر و صدای ترک خوردگی نیز کاملا قابل شنیدن است.پس باید نهایت دقت را در نگهداری آن صرف کنید.

بررسی تخصصی LENOVO TAB S8

اتصال تبلت لنوو Tab S8

Lenovo’s Tab S8 16 گیگابایت حافظه فلش مموری، همانند تجهیزاتش در اکثر مدل ها را دارا می باشد.. با این حال، ذخیره سازی با یک کارت SD گسترش می یابد و  تنها یک پورت میکرو USB، خواننده میکرو SD و پورت Combo-Audio 3.5 میلیمتری  روی آن نصب شده است.

سیستم عامل تبلت لنوو TAB S8


Lenovo با استفاده از یک نسخه تقریبا بدون تغییر اندروید 4.4.2 به عنوان سیستم عامل تنها  تغییرات جزئی ای فقط در منوی گزینه ها و در فرم های ویدجت در صفحه اصلی ایجاد کرده است،. Lenovo یک مرور کلی چندرسانه ای را در مورد دستگاه انجام می دهد تا کاربر بتواند ویژگی های ابزار جدید را بیابد.

به گزارش نمایندگی Lenovo با این حال، Lenovo چند برنامه اضافی رااز  پیش بارگذاری می کند . SHAREit، SYNCit، و CLONEit برنامه هایی هستند که در جهت به اشتراک گذاری محتوا، به روز رسانی از طریق cloud یا کپی کردن تمام داده ها از یک گوشی هوشمند یا رایانه لوحی قدیمی امکان پذیر است. نرم افزار ناوبری همانطور که در سه مرورگر موجود است. بسته های نرم افزاری گسترده ای موجود است و برخی حتی بسیار مفید هستند. با این حال، برنامه های تبلیغاتی نیز وجود دارد، و کاربر احتمالا باید برخی از برنامه ها را حذف کند، زمانی که به همه آن برنامه ها نیازی نیست ظرفیت ذخیره سازی اولویت بیشتری دارد.

LENOVO هشداری را مبنی بر آتش سوزی لپ تاپ های THINKPAD X1 CARBON داده است
خواندن

ارتباطات و GPS در تبلت لنوو TAB S8


ماژول GPS در Tab S8 Lenovo همچنین از شبکه روسی Glonass پشتیبانی می کند. 
ماژول Wi-Fi با استانداردهای شبکه تا 802.11 n و بلوتوث 4.0 را پشتیبانی می کند.  بازدهی بیشتر از حد متوسط بود. ما  تنها توقع  نیمی از قدرت سیگنال را در فاصله ده متر به روتر و از طریق سه دیوار داشتیم. با این وجود، وب سایت ها همچنان خیلی سریع باز می شوند. اضافه شدن دو متر دیگر فاصله ویک دیوار دیگری تنها یک چهارم قدرت سیگنال را کاهش می دهد وسرعت مرور صفحات به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

دوربین ها و چند رسانه ای تبلت لنوو TAB S8


یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED در عقب قرار دارد. می توان عکس ها را حتی در شرایط کم نور بدون فلاش تهیه کرد. تصاویر بسیار دقیق هستند و حتی می توانند در محیط های روشن نیز بزرگ شوند. دوربین جلو دارای رزولوشن پایینتر از 1.6 مگاپیکسل است. این برای تماس های ویدئویی و یا سلفی  فوری کافی است.

تبلت لنوو s8

لوازم جانبی و گارانتی LENOVO TAB S8


اگر چه هیچ لوازم جانبی خاصی از جمله منبع تغذیه وجود ندارد، Lenovo به شکل هوشمندانه بخشی از جعبه را مانند یک پایه تب لت ساخته است. در جعبه یک گارانتی 12 ماهه گنجانده شده است، البته گارانتی خرده فروش 24 ماهه در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا قابل اجرا است.

دستگاه های ورودی و کنترل LENOVO TAB S8


به گزارش نمایندگی لنوو وجود یک صفحه کلید مجازی که اندازه آن بر روی صفحه نمایش 8 اینچی به اندازه کافی بزرگ است تا کاربر به راحتی با استفاده از هر دو دست کار کند. علاوه بر این، دیکته صدا و ورودی از طریق ضربه تند وشدید زدن نیز در دسترس هستند. کاربرانی  که با طراحی به خوبی ساخت یافته صفحه کلید را دوست ندارند، می توانند جایگزین های بی شماری را در فروشگاه Play Google پیدا کنند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا