شماره مدل و سری لپ تاپ لنوو

شماره مدل و سری لپ تاپ لنوو: هر مدل لپ تاپ تشریح شده است

شماره مدل و سری لپ تاپ لنوو؟! آیا به دنبال خرید لپ تاپ های لنوو هستید ولی  تجربه ی کمی در خرید لپ تاپ های این شرکت دارید؟ تفاوت بین مدل های مختلف لپ تاپ های این شرکت چیست؟ در اینجا قصد داریم شماره های مدل این محصول را تشریح نماییم. خوشبختانه صد ها لپ تاپ لنوو را مورد بازبینی قرار داده ایم. تفاوت های بین مدل های یوگا و IDEAPAD را توسط بخش تخصصی تعمیر لپ تاپ گیمینگ لنوو مورد بررسی قرار داده ایم تا به شما  به انتخاب بهترین کمک نماییم.

در ابتدا سه دسته بندی عمده از لپ تاپ های لنوو را ارائه میدهیم. Thinkpad مدل هایی با کارائی بالا، ideapad و لپ تاپ های قابل حمل.

شماره مدل و سری لپ تاپ لنوو

مدل thinkpad

به گزارش نمایندگی لنوو این مدل محصولات برای کار های اداری طراحی شده است. در صورتی که به لپ تاپ تجاری و کاربر پسند نیاز دارید و کارائی خوبی نیز از آن انتظار دارید، این مدل ها را مد نظر خود قرار دهید.

تبلت thinkpad X1 لنوو را میتوان یکی از بهترین های این شرکت در سال 2016 دانست. البته سری های مختلفی از  دستگاه های THINKPAD ارائه شده است که در زیر به آن ها اشاره شده است.

·         ThinkpadX: این لپ تاپ ها، لپ تاپ هایی فوق باریک و تجاری میباشند. مدل X1 این لپ تاپ ها بهترین کارائی را به همراه دارد.

·         ThinkpadT: این لپ تاپ ها، از مقاومت بالایی برخوردار میباشند. از جمله ی این دستگاه ها میتوان به مدل های T460P اشاره کرد.

·         ThinkpadP: مشابه با سری های t،  ایستگاه های کاری سیاری وجود دارد که از قدرت بیشتر و هزینه ی بالاتری برخوردار میباشند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو
خواندن

·         Thindpad yoga: این مدل ها، مدل هایی هیبریدی هستند که از مشخصه های قوی و غنی ای برخوردار میباشند.

·         ThinkpadE: این محصولات، محصولاتی مقرون به صرفه برای کسب و کار های کوچک میباشد. قیمت این مدل ها زیر 500 یورو بوده و مشخصه هایی با کارائی بالا دارند.

·         thinkpadL: مدل هایی ارزان قیمت که شامل لپ تاپ های 14 و 15 اینچی میباشند.

·         Thinkpad13: سری های 13 اینچی بیشتر برای دانشجویان و کلاس های درسی مناسب میباشد.

·         ThinkPad11e: این مدل ها نیز مدل هایی مقرون به صرفه بوده که البته برای کودکان مناسب میباشد. البته کروم بوک هایی مانند این مدل ها نیز وجود دارد.

Ideapad

بررسی نمایندگی لپ تاپ لنوو مدل های Ideapad از این لپ تاپ ها، برای استفاده های معمول مناسب میباشد. البته نمیتوان کارائی فوق العاده ای را از آنها انتظار داشت و البته میتوان از آنها برای وب گردی، اهداف چند رسانه ای و همچنین انجام بازی ها استفاده نمود.

زیر دسته بندی های مختلفی از دستگاه های ideapad وجود دارد:

·         Ideapad300: مدلی مقرون به صرفه با صفحات نمایش 17 و 15 اینچی که میتوان آنها را برای دانشجویان ایده آل دانست.

·         Ideapad500: مدل هایی گران تر با مشخصه های بهتر که البته برای کودکان ایده آل میباشد.

·         Ideapad700: گران ترین مدل که کارائی بهتری داشته و در مدل های 13 و 15 اینچی ارائه شده است. این دستگاه ها کارائی فوق العاده ای بر اساس قیمت بالایشان دارند.


Yoga

این مدل ها، مدل هایی ترکیبی یا هیبریدی  میباشند. در طی ماه های اخیر، نمونه های شگفت انگیزی از محصولات ترکیبی یا هیبریدی ارائه شده است.

راه‌اندازی مجدد ویندوز بر روی لپ‌تاپ لنوو
خواندن

به نقل از نمایندگی lenovo نکته ای که در خصوص شماره مدل ها باید توجه داشت این بوده که هر چه این شماره بزرگتر باشد، کارائی محصول بهتر خواهد بود. برای مثال،  سری های yoga 300  با قیمت 330 یورو شروع میشوند که دارای پردازنده ی N3710 میباشند در حالی که مدل های yoga 900 با قیمت 999 یورو آغاز میشوند و مجهز به پردازنده های 5 هسته ای میباشند.

 

سری Legion لپ تاپ‌های لنوو

 

 Legion از لپ تاپ‌های Lenovo یکی از محصولات معروف این شرکت است که به طور اخص برای بازی‌های رایانه‌ای طراحی و توسعه داده شده‌اند. این سری به عنوان یکی از پیشروهای بازار گیمینگ شناخته می‌شود و دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که باعث جذب افرادی شده که به دنبال تجربه‌ی بازی‌های عالی و عملکرد قوی هستند.

طراحی و ظاهر:

لپ تاپ‌های سری Legion با طراحی شکیل و خاصی آمده‌اند. طراحی زیبا و خطوط دینامیک آنها به چشم می‌خورد و نشان دهنده‌ی هویت گیمینگ آنهاست. این دستگاه‌ها معمولاً دارای نورپردازی RGB چشم‌گیری در کیبورد و بخش‌های دیگر هستند که به شما امکان انتخاب رنگ‌های مختلف برای نورپردازی می‌دهند.

عملکرد و قدرت:

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های سری Legion، قدرت سخت‌افزاری بالا و عملکرد قوی آنهاست. این دستگاه‌ها معمولاً از پردازنده‌های پرقدرت Intel Core i9 یا AMD Ryzen استفاده می‌کنند و با کارت‌های گرافیکی قوی از سری NVIDIA GeForce RTX تجهیز شده‌اند. این امکان را به شما می‌دهند که بازی‌های مورد علاقه‌تان را با تنظیمات بالا و کیفیت بالا اجرا کنید.

صفحه‌نمایش:

صفحه‌نمایش‌های Legion نیز بسیار باکیفیت و با رزولوشن بالا هستند. این صفحه‌نمایش‌ها اغلب از نوع IPS با نمایشگرهای با رنگ‌های زنده و زاویه‌ی دید وسیع بهره می‌برند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که تجربه‌ی بازی‌های شما بی‌نظیر باشد.

تعمیر یا تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو؟
خواندن

سیستم خنک‌کننده:

لپ تاپ‌های سری Legion با سیستم‌های خنک‌کننده‌ی بسیار عالی ارائه می‌شوند که گرمای تولیدی در هنگام بازی‌های داغ را به‌طور بهینه مدیریت می‌کنند. این امکان را به شما می‌دهند که به مدت طولانی بدون نگرانی از افت عملکرد بازی کنید.

صدا و افکت‌های صوتی:

لپ تاپ‌های سری Legion دارای سیستم‌های صوتی با کیفیتی هستند که تجربه‌ی صدایی عمیق و واقعی را فراهم می‌کنند. این امکان را به شما می‌دهند که در بازی‌هایی که صدا و موسیقی برای شما مهم است، لذت ببرید.

قابلیت‌های امنیتی:

لپ تاپ‌های سری Legion با قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند قفل اثر انگشت و دوربین های IR برای تشخیص چهره ارائه می‌شوند که اطلاعات شما را در امان نگه می‌دارند.

معایب:

با وجود تمام مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده، لپ تاپ‌های سری Legion اغلب از اندازه و وزن بزرگ‌تری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی برخوردار هستند که ممکن است برای حمل و نقل راحت‌تر مشکل‌تری ایجاد کند. همچنین، قیمت این دستگاه‌ها نیز معمولاً بالاتر از مدل‌های مشابه باشد.

خلاصه:

سری Legion لپ تاپ‌های لنوو به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمینگ و علاقه‌مندان به عملکرد قوی و صفحه‌نمایش با کیفیت شناخته می‌شوند. با توجه به ویژگی‌ها و مزایای آنها، این دستگاه‌ها برای بازی‌های داغ و تجربه‌ی گیمینگ واقعی پیشنهاد می‌شوند. با این حال، باید توجه داشت که اندازه و وزن آنها و قیمت بالاتر ممکن است برای برخی کاربران مهم باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا