ارزانترین لپ تاپ لنوو Ideapad1

ارزان ترین لپ تاپ لنوو Ideapad1

لپ ‌تاپ خوب این روزها با جلسات مجازی، ارائه‌ها، آموزش الکترونیکی و غیره یک ضرورت است. لپ تاپ های لنوو یکی از بهترین لپ تاپ های جهان به شمار می آیند. برخی ها که هزینه و بودجه کافی برای خرید لپ تاپ حرفه ای ندارند، باید لپ تاپی تهیه کنند که هم قیمت آن مناسب باشد و هم کارایی لازم را داشته باشد.ارزان ترین لپ تاپ لنوو ideapad1 همان طور که قیمت پایینی دارد کارایی لازم را نیز برای شما ایجاد می کند. این لپ تاپ به 4 گیگابایت رم مجهز شده است که به شما امکان می­ دهد بدون هیچ مشکلی چند کار را انجام دهید.

 به گزارش نمایندگی لنوو این نوت بوک دارای صفحه نمایش 11 اینچی است که وضوح HD را در کنار 8 ساعت و 30 دقیقه زمان استفاده ارائه می دهد. شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک کامپیوتر اداری یا مسافرتی به دلیل عمر باتری قوی آن استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا بیشتر در رابطه با این لپ تاپ اقتصادی بحث نماییم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

لپ تاپ لنوو Ideapad1

صفحه نمایش لنوو ideapad1

IdeaPad 1 دارای اندازه صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است، که در لپ تاپ های سطح پایه قابل انتظار می باشد. صفحه نمایش ساده است و برای کارهای روزمره دانشگاهی یا کاری مانند ویرایش اسناد، تایپ کردن یا کار بر روی صفحات گسترده مناسب می باشد. اما اگر می خواهید ویرایش عکس یا فیلم انجام دهید، به یک لپ تاپ متفاوت با وضوح صفحه نمایش بهتر نیاز دارید. Ideapad1 یک لپ تاپ ارزان با 220 نیت روشنایی صفحه نمایش است.

عملکرد و عمر باتری

بررسی های نمایندگی Lenovo نشان میدهد لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1 عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می­ دهد، این لپ تاپ با پردازنده Intel Celeron N4020  عرضه می شود که عمدتاً در لپ تاپ های ارزان قیمت دیده می شود. این دستگاه به گرافیک  Intel UHD 600، 4  گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است . بخش تخصصی ارتقا لپ تاپ لنوو گزارش میدهد که این لپ تاپ قابل ارتقا نیست. عملکرد آن نسبت به قیمتی که دارد بسیار خوب است؛ زیرا چندین کار را به خوبی انجام می دهد تا زمانی که وظایف کارهای اصلی روزمره مانند برنامه های  MS Office، مرور وب، پخش موسیقی یا فیلم و سایر کارهای اساسی باشد.

پشتیبانی لنوو | تلفنی،حضوری و آنلاین 24 ساعته
خواندن

همچنین می ‌توانید بازی ‌های سبک و قدیمی را روی لپ‌ تاپ امتحان کنید، اما انتظار زیادی از آن نداشته باشید. عمر باتری در IdeaPad 1i با حدود 8 ساعت استفاده با یک بار شارژ بسیار عالی است، بنابراین لازم نیست نگران حمل شارژر خود در هر کجا که هستید باشید.

طول عمر لپ تاپ لنوو ideapad1

این لپ تاپ ها در عرض چهار تا پنج سال حد اقل برای شما کار میکنند و باتری عموماً پاشنه آشیل آن است. این لپ تاپ ها امکان تعویض باتری را می ‌دهند و اساساً ساعت را تنظیم مجدد می‌ کنند، اما بسیاری از لپ ‌تاپ‌ های مدرن تعویض باتری را دشوار یا حتی غیرممکن می ‌کنند. 

نکته رایج بعدی خرابی در این لپ تاپ اغلب نمایشگر آن است، اگرچه آسیب ‌های اتفاقی و معمولی صفحه نمایش می ‌تواند طول عمر لپ‌تاپ را حتی بیشتر کاهش دهد. پیکسل‌ های از کار افتاده پس از پنج سال استفاده شروع به تکثیر می ‌کنند و در عرض هشت تا 10 سال صفحه‌نمایش زرد می‌ شود. زرد شدن یک اصطلاح رایج در بین تکنسین های کامپیوتر برای مسائل مختلف نمایشگر است که با افزایش سن صفحه نمایش ظاهر می شوند. این اصطلاح از فناوری ‌های نمایشگر لپ ‌تاپ قدیمی ‌تر می ‌آید که با افزایش سن در واقع زرد می‌ شدند.  

حتی اگر این لپ تاپ مشکلات را پشت سر بگذارد، به خاطر داشته باشید که وقتی لپ‌تاپ ۱۰ تا ۱۲ ساله شود، سخت‌افزار دیگر توسط سیستم‌عامل‌ های مدرن پشتیبانی نمی‌ شود، بنابراین برای حفظ وضعیت فعلی باید سیستم را تعویض کنید.

تعمیر چیپست گرافیک لپ تاپ لنوو
خواندن
لپ تاپ لنوو Ideapad1

معایب ideapad1

نمایشگر کوچک، فشرده یا با وضوح پایین به نظر می رسد.  در حالی که این مشکل یک ملاحظه ذهنی است، لپ ‌تاپ لنوو شما ممکن است در کنار سیستم‌ های مدرن احساس کند کهنه شده است.

کارشناسان بخش تعمیر لپ تاپ لنوو معتقدند لپ‌ تاپ ‌های ideapad1 چندین مشکل دارند که رایج‌ ترین آنها گرم شدن بیش از حد سریع است. بسیاری از افراد نیز از صفحه کلید و صفحه نمایش این لپ تاپ شکایت کرده اند. به‌علاوه، برخی از کاربران با نرم‌ افزار روی لپ‌تاپ ‌های خود با مشکل مواجه شده ‌اند که به علت پایین بودن نسخه پردازنده کارایی قوی ندارند یا مشکلات دیگری در رایانه‌ هایشان ایجاد می ‌شود. علاوه بر این، لپ ‌تاپ لنوو1  ideapad از وب‌کم باکیفیت برخوردار نیست. بنابراین، اگر قصد خرید این لپ را دارید، لازم است از این مسائل احتمالی آگاه باشید تا تصمیم بگیرید که آیا این ریسک ارزش آن را دارد یا خیر.آیا ارزان ترین لپ تاپ لنوو Ideapad1 کارایی لازم برای شما را دارد؟

امکانات

  1. طراحی ساده ای دارد.
  2. دارای شاسی پلاستیکی و بدنه ای محکم است.
  3. حاشیه های باریکی دارد.
  4. سبک وزن است و بنابراین حمل و نقل آن آسان است.
  5. دارای پورت HDMI است.
  6. دو گزینه رنگ موجود
  7. تکنولوژی قدیمی  TN
  8. عمر باتری خوب
  9. صفحه کلید قابل قبول
  10. پد لمسی صاف و پاسخگو.
لپ تاپ لنوو Ideapad1

مشخصات فنی

  • سیستم عامل : Windows 10 Home
  • پردازنده:  Intel Celeron N4020
  • گرافیک :  Intel UHD graphics 600
  •  صفحه نمایش: 11 اینچ با وضوح  HD 1366 x 768p، روشنایی 220 نیت، ضد تابش نور.
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت
  • ابعاد: 11.33 x 7.87 x 0.74 اینچ
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • صدا: دو بلندگو 1.5 واتی با  Dolby
  • قابلیت:  اتصالWi-Fi، بلوتوث 4.2
  • پورت ها: 2 x USB 3.2، HDMI، کارت خوان  MicroSD، جک هدفون ترکیبی صوتی، ورودی برق DC
  • باتری: تا 8 ساعت 30 دقیقه
  • رنگ: آبی یخی، خاکستری پلاتینیوم
تعمیر فلت لپ تاپ لنوو
خواندن
لپ تاپ لنوو Ideapad1

سخن پایانی

لپ‌ تاپ Lenovo IdeaPad 1 یک لپ ‌تاپ خوب با ساختار محکم است. همچنین عملکرد مناسبی را ارائه می دهد و کمی از چند کار انجام می شود. برای دانش آموزانی که باید تکالیف خود را انجام دهند یا در کلاس یادداشت برداری کنند، مناسب است. همچنین برای برنامه های MS Office، پخش ویدیو و سایر فعالیت های مرتبط عالی می باشد.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1 با برخی از مقرون به صرفه ترین قطعات لپ تاپ موجود در بازار، عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. اگر لپ تاپی ارزان و در عین حال به اندازه کافی کاربردی برای استفاده روزانه می خواهید، این نوت بوک ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا