نگاهی بر تبلت 2 در 1 لنوو با نام Yoga Book

نگاهی بر تبلت 2 در 1 لنوو با نام Yoga Book - 5.0 out of 5 based on 3 votes

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

Yoga Book شرکت لنوو را میتوان محصولی ایده آل و بسیار پر کاربرد برای کاربران لپ تاپ ها که استفاده ی معمولی از آن میبرند دانست. این تبلت 2 در 1 از ویژگی های قابل ملاحظه ای برخوردار بوده که قابل ذکر است.

 

یکی از ویژگی های قابل ملاحظه ای که لنوو بر روی  ان در این محصول مانوور داده است، کیبورد  آن به عنوان Halo Keyboard یاد میکند.

 

به گزارش نمایندگی لنوو در محل کیبورد، یک صفحه ی تخت و صاف با کلید هایی وجود داشته که پس از لمس آنها، روشن شده و یا ویبره ای از خودشان ساتع میکنند. این کیبورد دقیقا مشابه با کیبورد های معمول که در لپ تاپ ها مشاهده میکنید نیست و با توجه به اینکه این نوآوری در خلق کیبورد تا کنون در هیچ محصولی ارائه نشده بود و برای اولین بار بود که در مراسم IFA سال 2016 میلادی توسط Lenovo رونمایی شد، توجه همگان را به خود جلب نمود.

 

اگر بخواهیم این محصول لنوو را یک لپ تاپ بنامیم شاید کمی دروغ گفته باشیم ولی نمیتوانیم آنرا یک تبلت نیز بنامیم. نتایج آن چیزی بین این دو است.  دستاورد های جدیدی از سوی لنوو در این محصول ارائه شده است. ظاهری شکیل با بدنه ای سبک و باریک.

 

البته برای رسیدن به یک ظاهر باریک  نیاز است تا بعضی از ویژگی ها فاکتور گرفته شوند که از جمله ی آن میتوان به سخت افزار سنگین و وجود پورت هایی که لپ تاپ های معمول دارند اشاره کرد.

 

کارشناسان نمایندگی لنوو معتقدند کلید های فیزیکی این محصول نقش قابل ملاحظه ای در باریکی آن داشته اند. البته لنوو اولین شرکتی نیست که  مفهوم این کیبورد را ارائه نموده ولی اولین شرکتی است که آنرا به طور عملی پیاده سازی کرده است.

 

به گزارش نمایندگی تعمیر لپتاپ لنوو بدنه ی این محصول که از جنس آلیاژ آلومینیوم و منیزیوم میباشد، یک  صفحه نمایش 10.1 اینچی تراکم پیکسلی 92- در 1200 و با بهره برداری از فناوری صفحه نمایش فول اچ دی از نوع IPS را در خود جای داده است. وقتی که این صفحه نمایش بسته باشد، قطر محصول تنها به 9.6 میلیمتر میرسد که باریکترین قطر برای یک محصول ترکیبی تا به امروز میباشد.

 

این محصول لنوو را میتوان محصولی ایده آل برای نویسندگان و طراحانی که همواره در سفر میباشند و نیاز به لپ تاپ هایی با مشخصه های قوی دارند دانست. همچنین میتوان آنرا برای مدل سازان سه بعدی، برنامه نویسان مناسب دانست.

 

در حال حاضر این محصول با سیستم عامل اندروید نسخه ی 6 و ویندوز 10 استفاده کرده که به ترتیب با قیمت های 500 و 550 دلار عرضه میگردند.

 

 

برچسب ها: lenovo, گوشی لنوو, نمایندگی لنوو, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, فبلت لنوو, تعمیر گوشی لنوو, نمایندگی رسمی لنوو

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

درباره‌ی شرکت لنوو

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.