ارائه ی هدست های واقعیت مجازی از اچ پی، لنوو، ایسوس و ایسر

ارائه ی هدست های واقعیت مجازی از اچ پی، لنوو، ایسوس و ایسر - 5.0 out of 5 based on 5 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

اخیرا مایکروسافت کنفرانسی را در نیویورک برگزار نمود. این شرکت بیشتر بر روی فناوری های سه بعدی و واقعیت های مجازی متمرکز بود. در این مراسم مایکروسافت اعلام نمود که در حال مشارکت با 5 برند لنوو ، دل ، ایسر ،اچ پی و ایسوس برای ارائه ی هدست های واقعیت مجازی برای نسخه ی بعدی از بروز رسانی ویندوز 10 میباشد.

 

این شرکت خاطر نشان کرد که با همکاری این 5 برند، هدست هایی را با حسگر هایی با شش درجه آزادی ارائه خواهد داد. این بدین معنا بوده که نیازی به بکار گیری حسگرهای اضافه  نیست.  قیمت 299 دلار برای این هدست ها در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش نمایندگی لنوو، مایکروسافت قصد دارد تا با همکاری شرکایش، بازار تازه ای به هدست های واقعیت مجازی ببخشد و آنها را در مقیاس کلان روانه بازارنماید.

 

قرار است تا در بهار آینده، بروز رسانی ویندوز 10 ارائه شود و از این رو میتوان انتظار داشت که این هدست ها را بتوان در سال آینده همراه با این بروز رسانی ها خریداری کرد. این شرکت به توسعه ی اپلیکیشن هایی نیز برای واقعیت مجازی پرداخته است. میتوانید با اپلیکیشن هایی که در یک فضای مجازی بر روی دیوار طنین انداز شده اند ارتباط داشته باشید.

کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو معتقدند این همه ی موضوع نیست.  همانطور که میدانید مایکروسافت در حال کار بر روی لنز های Holo بوده که به شما اجازه ی مشاهده ی اشیاء سه بعدی مجازی را  میدهد. با هدست های واقعیت مجازی میتوانید این اشیاء سه بعدی را لمس نمایید. برای مثال میتوان  با قرار دادن یک صندلی مجازی در داخل اتاق مشخص کرد که آیا این صندلی برازنده ی این اتاق میباشد یا خیر. به نظر میرسد که این اپلیکیشن های واقعیت مجازی بهبود یافته در آینده بیشتر برای اسمارت فون ها ارائه شود. همچین مایکروسافت اپلیکیشنی با نام HoloTour را معرفی کرد. علیرغم نام آن، این اپلیکشن بیشتر برای هدست های واقعیت مجازی کاربرد دارد. با این اپلیکیشن میتوان به یک دنیای مجازی سفر کرد. مشابه این اپلیکیشن را قبلا در اپلیکیشن cardboard گوگل دیده بودیم.

برچسب ها: lenovo, نمایندگی رسمی لنو, گوشی لنوو, نمایندگی لنوو, Zuk Z2, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, فبلت لنوو, تعمیر گوشی لنوو, نمایندگی رسمی لنوو

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

درباره‌ی شرکت لنوو

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.