اسمارت فون vibe x3 شرکت لنوو، با صفحه نمایش 5.5 اینچی و حسگر اثر انگشت

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شرکت لنوو در روز دوشنبه در چین از اسمارت فون جدید Vibe x3 خود رونمایی کرد. این شرکت دو نسخه ی دیگری از این محصول را قبلا با فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی عرضه نموده است. این شرکت چینی  نیز از جدیدترین مدل این خانواده با ظرفیت 64 گیگابایت( نسخه ی YOUTH)  و با قیمت CNY 2999 رو نمایی کرد.

 

به گزارش "نمایندگی لنوو" در حال حاضر همه ی مدل های این خانواده را میتوان در کشور چین پیش خرید نمود. متأسفانه هیچ  اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه ی Vibe X3 از سوی این شرکت  در خارج از چین و در سایر کشور ها ارائه نشده است و اطلاعاتی در خصوص نسخه ی اندرویدی که بر روی این محصول بکار گرفته شده است نیز موجود نیست.

کارشناسان "نمایندگی lenovo" عنوان میکنند که هر دو مدل این محصول مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی ( با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) و  شیشه ی محافظت صفحه در برابر خط و خش میباشد. هر دو محصول مجهز به حسگر اثر انگشت در پانل عقبی گوشی در زیر  دوربین میباشند. هر دو اسمارت فون از دو شکاف برای قرار گیری سیم کارت برخوردار میباشند که میتوان به صورت دلخواه از اسلات دوم به عنوان حافظه ی جانبی نیز استفاده نمود. هر دو محصول از فناوری ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می­آورند.

بزرگترین تفاوتی که بین Vibe X3 و مدل YOUTH وجود دارد، در چیپ ست، حافظه ی اصلی و فضای ذخیره سازی ان را میباشد. Vibe x3 از یک پردازنده ی snapdragon  با 3 گیگابایت حافظه ی اصلی میباشد. نسخه ی Youth نیز با یک پردازنده ی Mediatek با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه ی اصلی عرضه شده است.

 

Vibex3 در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. نسخه ی youth  لنوو مجهز به یک فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی میباشد. همه ی مدل ها از اسلات حافظه تا سقف 128 گیگابایت پشتیبانی میکنند.

VIBEX3L Lenovo مجهز به یک دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی با سنسور IMX230  سونی ، فلش LED، تشخیص فوکوس خودکار و ضبط یدئو 4K میباشد. همچنین این محصول مجهز به یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز میباشد. از سوی دیگر، نسخه ی YOUTH  مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی میباشد.  Vibe x3 از یک باتری 3600 میلی آمپری برخوردار بوده در حالی که نسخه ی youth از یک باتری 3400 میلی آمپری برخوردار میباشد.

دیدگاه‌ها   

0 #1 profile 1397-08-08 17:45
Need cheap hosting? Try webhosting1st, just $10 for an year.

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.