Phab 2 Pro لنوو: اولین اسمارت فون مجهز به فناوری تانگوی گوگل

Phab 2 Pro لنوو: اولین اسمارت فون مجهز به فناوری تانگوی گوگل - 5.0 out of 5 based on 3 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

انتظار ها سر انجام به سر آمد لنوو از اولین اسمارت فون Phab 2 Pro مجهز به تانگو در دنیا رونمایی کرد.

این دستگاه با صفحه نمایش بزرگ را میتوان یک نسخه ی بروز شده از مدل های Phab که در سال قبل معرفی شدند دانست و در 9 ژوئن امسال به صورت رسمی از سوی لنوو معرفی گردید

اخیرا شرکت لنوو اطلاعاتی را در خصوص پروژه ی تانگو بر روی این اسمارت فون جدید ارائه نموده بود. باید خاطر نشان کرد که فناوری تانگو میتواند قابلیت حسی عمیق و زاویه ی دید گسترده را برای این محصول جدید به همراه داشته باشد. به گزارش نمایندگی رسمی لنوو این فناوری در این دستگاه ادغام شده تا بتوان بخش های داخلی پشت   دیوار ها را تشخیص داد. اپلیکیشن های مختلفی برای این فناوری ارائه شده است که از بین آنها میتوان به اپلییکشن های آموزشی اشاره کرد. برای مثال در زمان انجام بازی های تفنگی این فناوری به شما کمک خواهد کرد تا بر مبنای اطلاعات اشیاء بتوانید هدف را به آسانی ردیابی کنید.

 

بررسی های انجام شده توسط نمایندگی LENOVO نشان میدهد این دستگاه که در وزن 259 گرمی و ابعاد 179.83 در 88.5 در 10.7 میلی متر ارائه شده است از ظاهر فیزیکی یکسانی مانند مدل های Phab 2 برخوردار میباشد. بدنه ی  بیرونی این اسمارت فون از فلز ساخته شده است. از نکات قابل ملاحظه ی دیگر در این محصول میتوان به صفحه نمایش 6.4 اینچی با تراکم پیکسلی 2560 در 1440  ، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و دوربین عقبی 8 مگاپیکسل،  شبکه ی نسل چهارم و باتری 4050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. مغز متفکر این اسمارت فون را یک پردازنده ی هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی از نوع اسنپ دراگون مدل 652 تشکیل داده و به صورت دو سیم نیز عرضه شده است. از قابلیت های اتصالی این فبلت لنوو میتوان به فناوری وای فای، بلوتوث، اتصالات نسخه  ی 4 اشاره کرد. 4 گیگابایت حافظه ی اصلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ظرفیت داخلی دستگاه 64 گیگابایت بوده و یک حسگر اثر انگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0 بهره مند بوده و  حافظه ی داخلی آنرا میتوان از طریق کارت های میکرو Sd توسعه داد.

قرار است که این اسمارت فون از سپتامبر امسال در فروشگاه ها عرضه شود. قیمت 499 دلار برای این اسمارت فون در نظرگرفته شده است .

 

برچسب ها: lenovo, نمایندگی رسمی لنو, گوشی لنوو, نمایندگی لنوو, Zuk Z2, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, فبلت لنوو

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.