پیشی گرفتن فروش لپ تاپ های لنوو نسبت به PC در اندونزی

پیشی گرفتن فروش لپ تاپ های لنوو نسبت به PC در اندونزی - 5.0 out of 5 based on 3 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به نقل از شرکت لنوو، انتظارات این شرکت حاکی از آن بوده که فروش لپ تاپ های این شرکت در اندونزی در سطح قابل ملاحظه ای نسبت به فروش سیستم های کامپیوتری دسکتاپی افزایش پیدا نماید.

لنوو که سهم 29.2 درصدی از بازار اندونزی ر در سه ماهه ی اول امسال به خود اختصاص داده است، نقش عمده را در بخش تجاری و مشتریان در این کشور بازی میکند.به نقل از  نمایندگی لنوو، که در طی 12 سه ماهه ی اخیر سر دم دار فروش سیستم های خانگی برای سازمان های کوچک و بزرگ در اندونزی بوده است، گزارش ها حاکی از سبقت فروش لپ تاپ های Lenovo نسبت به سیستم های خانگی دارد.فروش لپ تاپ حدود 60% از درآمد لنوو در اندونزی را تشکیل میدهد. از سوی دیگر، فروش سیستم های خانگی این شرکت  به صورت ماهیانه سیر کاهشی به خود گرفته است.

مدیر بخش سازمانی نمایندگی رسمی لنوو  خاطر نشان کرده است که   فروش لپ تاپ های این شرکت برای سازمان های کوچک و بزرگ با افزایش همراه بوده است.البته زمانی که صحبت از سازمان های آموزشی و دولتی و همچنین بخش های بانکداری و مالی میشود، سیستم های دسکتاپی فروش بیشتری نسبت به لپ تاپ ها دارند. این بدین دلیل بوده که از سیستم های دسکتاپی بیشتر باید در دفاتر و سازمان های دولتی استفاده شود. مدارس نیز کاربران اصلی این سیستم ها میباشند. از این رو با توجه به این بازار ها نمیتوان گفت که بازار کامپیوتر های رومیزی در حال مرگ است.

LENOVO در روز چهارشنبه محصولات جدیدی را معرفی نمود. این شرکت به دنبال توسعه ی مراکز داده ای در پاسخ به رشد غیر قابل پیش بینی ترافیک داده ای و افزایش تقاضا برای حجم کلان داده ها میباشد. جدایی از لپ تاپ جدید لنوو که v310 نام دارد، این شرکت اقدام به انتشار چندین محصول ذخیره سازی داده ای جدید نیز  نموده است.  محصولات معرفی شده میتواند به این شرکت در مطابقت خود با تغییرات در صنعت و آنهم جدایی از استراتژی های IT کمک نماید. علاوه بر این، فروش اسمارت  فون های لنوو هیچ تأثیری بر روی سایر بخش ها ندارد چرا که طبیعتا در هر جایی نیاز به سیستم های کامپیوتری ثابت میباشد.

لنوو در سال 2015 میلادی اقدام به شروع تولید اسمارت فون ها به تعداد 150 هزار دستگاه در ماه نمود. همانطور که قبلا گزارش شده بود، هدف دولت، افزایش مؤلفه های محلی در اسمارت فون های فروخته شده در اندونزی و آنهم از 20 درصد به 30 درصد در سال 2017 میباشد.

برچسب ها: lenovo, نمایندگی رسمی لنو, گوشی لنوو, نمایندگی لنوو, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, فبلت لنوو, تعمیر گوشی لنوو, نمایندگی رسمی لنوو

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

درباره‌ی شرکت لنوو

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.