Cg Slate شرکت لنوو: تبلتی آموزشی برای کودکان با قیمت 7499 Rs

Cg Slate شرکت لنوو: تبلتی آموزشی برای کودکان با قیمت 7499 Rs - 5.0 out of 5 based on 3 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

شرکت لنوو از یک تبلت مخصوص کودکان برای دانش آموزان کلاس درسی k-5 در هندوستان رونمایی کرد. این محصول، Lenovo Tab 2 A7-20 نام داشته و مجهز به ویژگی ها و اپلیکیش هایی برای یادگیری کودکان می‌باشد.

لنوو، این تبلت را یک راهکار آموزشی در نظر گرفته که می‌توان از آن در مراکز یادگیری، سازمان‌های غیر انتفاعی و دولت‌های محلی در هندوستان، سنگاپور و اندونزی استفاده کرد.

از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1.     ارائه‌ی آموزش ها از طریق داستان‌های ویدئویی، کتاب‌های دیجیتال، شیت های کاری و بازی ها و آنهم بر مبنای سیلابس درسی NECRT

2.     دارا بودن کارتون ها، فیلم ها و بازی‌های مهیج برای ارتقای یادگیری. به طوری که یک فرد با یادگیری بیشتر می‌تواند سکه‌های بیشتری را جمع آوری نماید.

3.     والدین از طریق یک رمز عبور می‌توانند از ویژگی‌های یک تبلت استاندارد در این محصول نیز بهره ببرند و لذا این محصول را باید برای همه‌ی اعضای خانواده مناسب دانست.

به گزارش نمایندگی لنوو باسکر دوکهوری مدیر بازایابی لنوو در هند خاطر نشان کرده است که فناوری تبلت به یک فناوری بازی محور برای آموزش مبدل شده است چرا که به یادگیرندگان اجازه داده تا برای دسترسی به طیف گسترده ای از منابع دیجیتال،از یک واسط صفحه لمسی بهره ببرند. شرکت لنوو در حال تلاش برای ارائه‌ی دستگاه ها و فناوری‌هایی برای آموزش و سرگمی می‌باشد.

از مشخصه‌های سخت افزاری این تبلت لنوو می‌توان به صفحه نمایش 7 اینچی (با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل)، پرازنده ی چهار هسته ای مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450، 1 گیگابایت حافظه‌ی اصلی و حافظه‌ی داخلی 8 و 16 گیگابایتی اشاره کرد. این فضای ذخیره سازی را می‌توان از طریق کارت microSD تا سقف 32 گیگابایت ارتقا دارد. یک دوربین عقبی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی VGA و همچنین فناوری‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث، میکرو USB، اسپیکر صوتی دالبی، جک صدای 3.5 میلی متری، یک باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 5.0 لولی پاپ برای آن در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: lenovo, نمایندگی رسمی لنو, گوشی لنوو, نمایندگی لنوو, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, فبلت لنوو

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.