لنوو رتبه اول در رده بندی محصولات Laptop Mag

لنوو رتبه اول در رده بندی محصولات Laptop Mag - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در رتبه بندی سالانه ی محصولات که توسط Laptop Mag انجام می شود Lenovo رتبه ی اول را کسب کرد و اپل به پله های پایین تر سقوط کرد

نیویورک، 20 آوریل 2018 PRNewswire

لنوو برای دومین سال پیاپی توسط Laptop Mag بهترین برند لپتاپ شناخته شد. Laptop Mag هر سال بهترین و بدترین برندهای لپتاپ را معرفی می کند. HP و Dell با اختلاف کمی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

اپل پرطرفدار که در این رده بندی حرف اول را میزد افت زیادی کرده، پارسال به رده ی پنجم و امسال به رده ی هفتم رسیده است.به گزارش نمایندگی لنوو  از سال 2010 Laptop Mag هر سال لیست مربوط به بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ را منتشر میکند که در آن 10 تولید کننده ی برتر دنیا وجود دارند.

کارشناسان نمایندگی lenovo ابراز میکنند هر برند لپتاپ یک امتیاز از 1 تا 100 دریافت می کند. امتیازات در پنج زمینه داده می شوند: طراحی، نظرات، پشتیبانی فنی و گارانتی، نوآوری، ارزش و اتنخاب.

اگر شما یک لپتاپ گیمینگ 1500 دلاری یا یک Chromebook 200 دلاری بخواهید بخرید، برند آن از اهمیت بالایی برخوردار است. از اینرو هر سال ما 10 برند برتر لپتاپ را رتبه دهی می کنیم. بنابراین به گفته ی کارشناسان نمایندگی رسمی lenovo، خریداران می دانند که پول شان را صرف چه چیزی کنند و چه انتظاری باید از هر کمپانی داشته باشند. بین برندهای Lenovo، HP و Dell رقابت بسیار نزدیکی در جریان است.

لنوو به لطف قدرت خط تولید کمپانی اش در صدر لیست قرار دارد. ThinkPad X1 Carbon یکی از محصولات این کمپانی و تنها محصولی است که در سال گذشته امتیاز 5 ستاره را از Mag دریافت کرد.

Samsung و MSI آخرین رتبه ها را به دست آوردند. به عقیده ی مسئولانِ Laptop Mag، برند MSI نوت بوک های با کیفیتِ زیادی را تولید کرده، اما به دلیل پشتیبانی فنیِ ضعیف امتیاز خوبی را دریافت نکرده است. از سوی دیگر سامسونگ در بخش پشتیبانی فنی امتیاز بالایی را دریافت کرده اما عملکرد خوبی را در بخش نوآوری، طراحی و ارزش نداشته است. مابقی برندهای موجود در لیست عبارت اند از Acer، Asus، Microsoft و Razer.

برچسب ها: lenovo, نمایندگی لنوو, لنوو, تعمیر لپ تاپ لنوو, تعمیر گوشی لنوو, نمایندگی رسمی لنوو, تعمیر لنوو, لپتاپ جدید لنوو, تبلت لنوو, لنوو, تعمیر تبلت لنوو

دیدگاه‌ها   

0 #1 profile 1397-08-09 16:35
Need cheap hosting? Try webhosting1st, just $10 for an year.

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.