نمونه ی اولیه و کربنیِ لنوو به نام ThinkPad X1 نسبت ابعادش 3:2 است که این مورد قبلا بی سابقه بوده است

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

لنوو در نظر دارد ایده ی استفاده از ابعاد 3:2 را برای لپتاپ های ThinkPad. X1 Carbon عملی کند

به گزراش نمایندگی لنوو این روزها اگر شما به دنبال لپتاپی با نسبت ابعاد 3:2 باشید، فقط میتوانید Surface یا Huawei's MateBook line را انتخاب کنید. اما سازندگان لپتاپ همیشه گزینه های جدید را در نظر میگیرند و این بدان معناست که لنوو حداقل نسبت ابعاد 3:2 را برای لپتاپ های ThinkPad X1 Carbon تجاری اش در نظر می گیرد.

اخیرا لنوو یک نمونه ی اولیه از ThinkPad X1 Carbon را در نشریه ی ژاپنی PC Watch (با Notebook Check) معرفی کرده که کمی با نسخه ی ارائه شده در بازار تفاوت دارد. برای مثال دستگاه " proof-of-concept" به جای صفحه نمایش 14 اینچی صفحه نمایش 12 اینچی دارد. لنوو نیز از نسبت 3:2 برای صفحه نمایش استفاده کرده است.

کارشناسان نمایندگی Lenovo معتقدند جدا از صفحه نمایش، لنوو ایده های جدید دیگری نیز در زمینه های دیگر ارائه کرده است. به منظور استفاده از پورت های بیشتر یک کیت جانبی میتوان به پایین دستگاه نصب کرد. همچنین کمپانی ایده ی جدیدی مبنی بر اضافه کردن یک وب کم به قاب بالای صفحه کلید را ارائه کرده است.

نمونه ی اولیه فعلا دو ساله است، بنابراین نمیتوان گفت نمونه ی اصلی به چه صورت است. اما کمپانی به Windows Central گفته که میخواهد برای دستگاه های کربنیِ آینده صفحه نمایش 3:2 در نظر بگیرد؛ اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

چرا زمان آن فرا رسیده که سازندگان PC صفحه نمایش های 3:2 را بپذیرند

به گزارش نمایندگی lenovo اگر شما لپتاپی با نسبت 3:2 را به جای 16:9 انتخاب کنید، این میتواند یک نشانه خوب مبنی بر این باشد که لنوو حداقل نمونه ی اولیه ی ایده خود را ارائه کرده است.

برچسب ها: thinkpad x1 carbon

دیدگاه‌ها   

0 #1 profile 1397-08-10 15:54
Need cheap hosting? Try webhosting1st, just $10 for an year.

نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.