رونمایی از فبلت جدید لنوو K4 Note

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رونمایی از فبلت جدید لنوو تحت عنوان K4 Note در ژانویه ی سال 2016 میلادی در هند

 

به گزارش "نمایندگی Lenovo" شرکت لنوو قصد داشته تا در اولین هفته از ژانویه ی سال 2016 میلادی از فبلت جدید خود تحت عنوان K4 Note در هندوستان رونمایی کند. اخیرا این شرکت در شبکه های اجتماعی با عناوین مختلفی همچون "ظهور عصر جدید" و یا “killerNote” یا همان قاتل Note، سر و صدای زیادی را حول معرفی این محصول راه انداخته بود و افکار و نظارت و شایعات زیادی را به سمت خود جلب نمود.  تا اینکه وب سایت خبری گجت 360 متوجه مشخصات این محصول تحت عنوان K4 Note گردید که قرار است در هفته ی اول ژانویه در هند رونمایی شود.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این سردم دار خانواده یNote لنوو وجود ندارد ولی شایعات و گفته ها حاکی از آن بوده که این فبلت قدرتمند با حسگر اثر انگشت، بدنه ای تمام فلزی عرضه خواهد شد.

 

خبر های قبلی"نمایندگی لنوو" حاکی از آن بود که  رونمایی از این محصول شگرفت در مراسم CES صورت خواهد گرفت که طی بررسی های بعمل آمده از سوی منبع خبری گجت 360، این خبر تکذیب شد.

 

نسخه ی قبلی خانواده ی Note لنوو، یعنی K3 Note در ماه ژوئن سال 2015 میلادی رونمایی شد که فروش بسیار بالایی را نیز به همراه موفقیتی شگرف برای لنوو از آن خود کرد. به گفته ی لنوو، این شرکت اقدام به فروش 12 میلیون دستگاه از K3 NOTE در هند نمود . این محصول به همراه یک بدنه ی پلاستیکی و حسگر اثر انگشت عرضه گردید.

 

K3 note مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع فول اچ دی با تراکم پیکسلی 1080 در 1920 بوده که مغز متفکر آنرا یک پردازنده ی 1.7 گیگاهرتزی از نوع MT6752 شرکت مدیاتک تشکیل داده و مجهز به 2 گیگابایت حافظه ی اصلی نیز میباشد. فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقای آن تا سقف 32 گیگابایت از دیگر ویژگی های این محصول میباشد.

 

به گزارش کارشناسان "نمایندگی lenovo" حاکی از این است که از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی  اشاره کرد. یک باتری جداشدنی با ظرفیت 2900 میلی آمپر نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. این فبلت از دو سوکت سیم کارت برخوردار بوده و فناوری های ارتباطی همچون 4G LTE، 3G، وای فای و سایر استاندارد های ارتباطی معمول را پوشش میدهد.

یکی از دلایلی که چرا این محصول مورد توجه همگان قرار گرفت، قیمت بسیار مقرون به صرفه ی آن بود. در زمان رونمایی از این محصول تنها تعداد محدودی اسمارت فون با صفحه نمایش های فول اچی دی و اندازه ی 5.5 اینچی با قیمت کمتر از ده هزار RS عرضه گردید. این شرکت قصد داشته تا با ارائه ی K4 NOTE مجدد بازار اسمارت فون های غول پیکر را در دست گیرد.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره‌ی شرکت لنوو | نمایندگی Lenovo در ایران

شرکت لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های چند ملیتی چینی و سر دم دار در حوزه‌ی فناوری بوده که دفتر اصلی آن در بیجینگ چین و موریسویل در کارولینای شمالی (ایالت متحده) مستقر می‌باشد.به نقل از نمایندگی لنوو در ایران، این شرکت در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت ها، اسمارت فون ها، ایستگاه‌های کاری، سرورها و دستگاه‌های ذخیره سازی الکترونیکی، نرم افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد این شرکت در سال 2015 میلادی به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی کامپیوترهای شخصی انتخاب شد.

لنوو فعالیت‌های خود را در بیش از 60 کشور پیش برده و محصولات خود را حول 160 کشور به فروش می‌رساند. تجهیزات اصلی این شرکت در بیجینگ و سنگاپور مستقر بوده و مرکز تحقیقاتی آن نیز در کشورهایی نظیر بیجینگ، شنگهن، چنگ دو، نیاچینگ در چین و بعضی استان‌های ژاپن مستقر می‌باشد. لنوو همکاری مشترکی با LenovoEMC در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های ذخیره سازی شبکه ای دارد.

شرکت لنوو در سال 1984 میلادی در بیجینگ تأسیس شد و در سال 1988 میلادی نیز در هنگ کنگ مورد بهره برداری قرار گرفت. خط تولید کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005 میلادی بر عهده‌ی لنوو قرار داده شد و سرورهای مبتنی بر Intel نیز در سال 2014 توسط این شرکت تولید شد. شرکت لنوو در سال 2012 میلادی وارد بازار اسمارت فون ها گردید و در سال 2014 به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی اسمارت فون در چین انتخاب شد. در ژانویه‌ی 2014 میلادی، این شرکت اقدام به خرید برند موتورولا از گوگل نمود.

این شرکت، بورس خود را در بازار اوراق بهادار هنگ کنگ به فروش گذاشته است.

اصطلاح Lenovo از دو واژه‌ی افسانه و جدید تشکیل شده است. این نام چینی به معنای همکاری و مشارکت و بعضی مواقع خلاقیت می‌باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در ایران ، در 20 سال اول راه اندازی این شرکت، نام انگلیسی Legend برای این شرکت در نظر گرفته شد. در سال 2002 میلادی، یانگ یوگین تصیم گرفت تا دیگر از این برند استفاده نشود. در آوریل 2003 میلادی، این شرکت نام جدید خود با نام لنوو را به صورت جهانی اعلام نمود و یک کمپین تبلیغاتی نیز برای آن راه انداخت که شامل تبلیغات گسترده‌ی تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا بود. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، آقای دیوید روان خاطر نشان کرد که زمانی که تصمیم به تغییر نام این شرکت گرفتیم، تنها تغییر نام و یا لوگو مد نظر ما نبود. اگر ما یک شرکت مشتری محور جهانی هستیم آیا باید به تغییر لوگو بسنده کنیم؟ ما ایده‌های جدیدی برای دنیای دیجیتال در سر داریم که قصد داریم آن‌ها را به جهانیان عرضه کنیم.